Wednesday, January 15, 2014

IMY

I know that 2014 is a good time to start anew, move on, and all that, but i will always miss 2013 and even 2012 for that matter. Well, almost two years of good times and hoping for a happy ending is not something you can just turn your back to. Regardless of what people said, say, will say ... everything in that two years was real and worth cherishing.

Ngayong 2014, wala na akong mayayaya kumain ng kebab after gym. Wala ng mag-aalaga sakin when I've drank too much. Wala ng susundo at maghahatid sa akin sa akin sa bahay. Wala na akong maririnig na maingay na makina ng kotse at wala na akong masasakyang race car. Wala ng mang-aalaska sa ilong ko. Wala ng warm hugs and passionate kisses. Wala na akong gym buddy at WeChat buddy. Wala na akong number fan at supporter sa lahat ng bagay na pasukin ko. Wala na akong confidante and adviser. Wala na akong itetext ng good night at i love you bago matulog. Wala ng partner in kalokohan. Wala ng bestfriend na makikinig sa lahat ng rant ko sa mundo. Wala ng mekanikong susubukang ayusin ang lahat para lang sumaya ako.

Pero kahit wala na sya, I wish him well. I hope he's happy because that will make me happy.

TOUGH TIMES NEVER LAST.
TOUGH PEOPLE DO.
★ HAPPIDEZZ

No comments:

Post a Comment

How did you find this blog entry? Feel free to leave your comments and/or questions and I'll try to get back to you as soon as I can. Thanks for visiting!